|
Post by Admin on Aug 16, 2016 23:43:26 GMT
Siden er endnu under udvikling; denne tråd/besked er mere for mig selv, end dem der nu skulle komme forbi. Alt nedestående er kun idéer, og intet er 100% sikkert endnu. Skulle de ske du har idéer, del dem da gerne her under Inspirations kilder:Sølvhesten Eragon Idéer:Fiktiv verden Forstiller mig noget med månen og stjernerne, skal have en eller anden form for betydning Ridedyr- en hybrid blanding minder mest om en hest - De er sølv, men kan variere fra sort til helt hvid - De lever frit i tåge bjergende - som regel er det umuligt får en hingst at danne bånd med rytterElever starter på Akadamiet når de fylder 20 - Ikke alle får lov at begynde på akadamiet - Oftes flest rigmands familier, da de har penge og i flere generationer har båret magien videre i deres slægtLæremester- allerede udlærte ryttere Akademi Ravenwood Fag:Alkymi Runer ”Historie” Traditioner:Den frie tunges blod (Så det muligt at tale magiens sprog) Båndet (”dyr” vælger rytter)
|
|
|
Post by Admin on Aug 17, 2016 0:28:15 GMT
En lille note til mig selv, så jeg kan huske hvad jeg bør lave;
Jeg mangler stadig at:
- Finde på et navn til verden; landet. - Komme op med en religion. - Udvikle den fiktive heste hybrid og komme op på et navn til dyret - Designe sølvhesten færdig. Den kommer til at minde meget om en P.R.E. (næsten færdig)
- At skrive informationer om Ravenwood og reglement til akademiet færdigt (næsten færdig) - Alt "skolerelateret": Finde på fiktive planter (på begyndt) Finde på/skrive rytternes historie (på begyndt)
Finde på/skrive Sølvhestenes historie - Ingame boards
- Karakterskema
- At lave de forskellige lærermester og overhoved af Ravenwood (næsten færdig)
- Evt. flere regler/informationer
- Lave de adlige familier (tænker 3-4 stks og konge familien)
- Lave et kort over landet, pioteres ikke særlig højt
|
|