Post by Admin on Aug 17, 2016 14:31:26 GMT
Jeg søger som regel altid hjælp. Hjælp er en god ting og en måde at få andres idéer med. Måske er de ting jeg skal have hjælp til små kedelige; men faktisk behøver det ikke krave helt vild meget.
Generelt alle idéer er jeg åbne for, så har du nogle kom også gerne med dem.
Alt kan postes nedenfor i denne tråd eller sendes i en PM til mig.
De steder der er skemaer, hvis ikke du kan udfylde alt selv, så skal jeg nok udfylde hullerne. Alt hjælp tæller, det så kun er en plante du kommer på, eller en eliksir. Ingen af tingene behøver være lange eller virkelig virkelig detaljeret.
Jeg kunne godt bruge hjælp til at lave bøgerne:
Specielt til botanik. Det du skal gøre er at komme på en fiktiv plante; beskrive hvordan den ser ud, hvad kan den, hvad kan den bruges til osv.
Udfyld evt dette:
Navn:
Levested:
Anvendelse:
Kendetegn:
Informationer:
Historie:
Har du lyst til at komme op på eliksir?
Navn:
Anvendelse:
Kendetegn:
Opskrift:
Har du forstand på alkymi? Eller har du lyst til at undersøge det og komme frem med noget brugbart tekst? Så tager jeg imod med kyshånd.
En historie omkring sølvhesten ville være brugbart- så hvis det lige er din opgave så ja tak skriv løs. Hver opmærksom på at det skal passe på det der allerede er skrevet. Mere og mere detaljeret vil kun være fedt.
Der er også rytterns historie, igen skal det passe til det der allerede er skrevet.
Er astrologi lige sagen for dig? Så slå dig løs. Stjerne billeder, betydning, afløsning af stjerner. Alt dette må gerne være fiktivt! Du må selvfølgelig også gerne finde inspiration fra virkeligheden eller en bog- så længe det ikke er direkte kopieret fra andre. Vel og mærke næsten alt der står på google er til rådighed
Jeg kunne godt bruge hjælp til noget af landets historie:
Jeg er ret åben, så kom frem med dine idéer.
Generelt alle idéer er jeg åbne for, så har du nogle kom også gerne med dem.
Alt kan postes nedenfor i denne tråd eller sendes i en PM til mig.
De steder der er skemaer, hvis ikke du kan udfylde alt selv, så skal jeg nok udfylde hullerne. Alt hjælp tæller, det så kun er en plante du kommer på, eller en eliksir. Ingen af tingene behøver være lange eller virkelig virkelig detaljeret.
Jeg kunne godt bruge hjælp til at lave bøgerne:
Specielt til botanik. Det du skal gøre er at komme på en fiktiv plante; beskrive hvordan den ser ud, hvad kan den, hvad kan den bruges til osv.
Udfyld evt dette:
Navn:
Levested:
Anvendelse:
Kendetegn:
Informationer:
Historie:
Har du lyst til at komme op på eliksir?
Navn:
Anvendelse:
Kendetegn:
Opskrift:
Har du forstand på alkymi? Eller har du lyst til at undersøge det og komme frem med noget brugbart tekst? Så tager jeg imod med kyshånd.
En historie omkring sølvhesten ville være brugbart- så hvis det lige er din opgave så ja tak skriv løs. Hver opmærksom på at det skal passe på det der allerede er skrevet. Mere og mere detaljeret vil kun være fedt.
Der er også rytterns historie, igen skal det passe til det der allerede er skrevet.
Er astrologi lige sagen for dig? Så slå dig løs. Stjerne billeder, betydning, afløsning af stjerner. Alt dette må gerne være fiktivt! Du må selvfølgelig også gerne finde inspiration fra virkeligheden eller en bog- så længe det ikke er direkte kopieret fra andre. Vel og mærke næsten alt der står på google er til rådighed
Jeg kunne godt bruge hjælp til noget af landets historie:
Jeg er ret åben, så kom frem med dine idéer.